Poșta Română a demarat procedura de achiziție pentru un sistem de planificare a resurselor întreprinderii (ERP), marcând astfel un pas semnificativ în direcția digitalizării companiei. Această mișcare strategică reprezintă un angajament ferm al Poștei Române pentru îmbunătățirea continuă a eficienței operaționale și a serviciilor oferite.
Compania Națională ,,Poșta Română” se angajează în cel mai amplu proces de digitalizare din istoria sa. Modernizarea proceselor birocratice, care au reprezentat o piedică atât pentru activitatea zilnică a personalului, cât și pentru clienți, va deveni o realitate. Implementarea sistemului ERP va transforma radical modul în care Poșta Română își gestionează procesele interne, având ca rezultat o eficientizare semnificativă și o abordare mai rapidă a nevoilor clienților săi, care se apropie de 8 milioane.
„Proiectul de implementare a sistemului ERP va reduce semnificativ timpul și efortul necesar pentru activitățile administrative, aducând un beneficiu semnificativ celor aproximativ 21.000 de angajați ai Poștei Române. Chiar dacă a fost un proces presărat cu provocări, eforturile susținute ale echipei noastre demonstrează angajamentul nostru continuu de a opera într-un mod transparent și responsabil”, au transmis reprezentanții Poștei Române.
Procedura de achiziție pentru ,,Implementarea unui sistem informatic de tip ERP” a fost deja demarată, iar termenul limită de depunere a ofertelor este 4 martie 2024, ora 15:00. Valoarea totală estimată pentru această procedură este de 16.750.000 de lei.
„Implementarea acestui sistem integrat de tip ERP nu este doar o achiziție esențială pentru modernizarea infrastructurii tehnologice a Companiei, ci și o contribuție semnificativă la economia digitală a României. Aceasta marchează doar începutul, nu ne vom opri aici”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.