Operatorul de Apă-Canal sibian aduce precizări referitor la una dintre cele mai frecvente întrebări ale consumatorilor:
”Cum pot afla dacă plata unei facturi a fost înregistrată de echipa Apă Canal Sibiu?
Una dintre întrebările recepționate de colegii noștri din Call Center se referă la verificarea înregistrării plăților pentru facturile de apă și canal.
Acestea pot fi urmărite în funcție de cum ați ales să achitați, astfel:
Dacă plata a fost efectuată la casieriile Apă Canal Sibiu, aceasta se înregistrează instant și se poate vedea în fișa clientului.
Dacă plata a fost făcută prin contul de client deschis pe portalul Apă Canal Sibiu, plata se va vedea a doua zi. În cazul sărbătorilor legale, va fi vizibilă în prima zi lucrătoare.
În schimb, dacă ați plătit prin PAY POINT, POȘTĂ, CENTRE DE PLĂȚI UN DOI sau prin transfer bancar, înregistrarea ei durează până la 7 zile lucrătoare.”